Skyrim · Oblivion · Morrowind · Daggerfall · Arena

Skyrim

Promocja na gry Bethesdy

Do niedzieli (20.04.2014r.) Na muve.pl trwa promocja na wybrane tytuły Bethesdy.

Przecenione produkty to między innymi cyfrowe wydanie Skyrim, Skyrim Legendary Edition czy Obliviona. Rabat to odjęcie 75% od podstawowej ceny produktu. Sami oceńcie, czy warto. Link do oferty tu.

Polecany mody 5

  • Beast Skeletons- Modyfikacja dodaje kilka nowych wyglądów szkieletów. W końcu, w Skyrim nie żyją tylko ludzie, nie?
  • EzE's Colored Map Markers- Mod sprawia że znaczniki na mapie i w kompasie mają różne kolory. Mimo iz modyfikacja mi osobiście nie przypadła do gustu tak bardzo (nie mam nic przeciwko zwykłym znacznikom) wydaje mi się że są ludzie którym się spodoba.
  • Moss Rocks - sprawia że na niektórych skałach pojawia się mech.
  • Wild Horses - dzięki tej modyfikacji poza miastami możemy natknąć się na dzikie konie.
  • HD Plants + Herbs - znacznie ulepsza tekstury roślin
  • Better Embers - kolejny mod poprawiający grafikę. Ten mod ulepsza wygląd palenisk.
  • True Skyrim - Mocno zalesia Skyrim.
  • Quest: Sea Of Ghosts - w tym tygodniu mój ulubiony mod. Dodaje nam kilka ciekawych zadań, oraz kilka wspaniałych lokacji, w tym jeden dom dla gracza, za 15 tysięcy septimów. Jednak, dom jest już w pełni wyposażony. Mod jest w pełni zdubbingowany. Niestety, jest dostępny tylko w języku angielskim.
  • Enhanced Soundtrack seria 2 modów, które dodają (nie usuwając starych) kilka bardzo miłych dla ucha kawałków. Polecam.
  • Spend Dragon Souls For Perks - pozwala nam w określonym miejscu na wydanie naszych smoczych dusz, na punkt umiejętności.
  • Open Face Guard Helms mod odsłania twarze strażników ze wszystkich miast.

Polecany mody 3

Lista modyfikacji



  • Relighting Skyrim- Modyfikacja poprawia oświetlenie świata na bardziej realistyczne.
  • Falskaar- Dzięki tej modyfikacji, dostaniemy nowy kontynent do zbadania, nasycony questami i nową historią. Rozpoczęcie przygody zaczynamy w Riften, podczas rozmowy z Jalmarem.
  • Armed to the Teeth- Modyfikacja pozwala założyć na siebie więcej broni.
  • Contractor and Mavari Armors- Nowy pancerz, jest naprawdę świetnie wykonany i pasuje do stylu gry zabójcą.
  • Splash of Rain- Od teraz, rośliny reagują realistycznie na spadające krople deszczu - ruszają się liście.
  • A Quality World Map - With Roads- Na mapach wyraźnie widać zaznaczone trakty.

Polecany mody 2

Lista modyfikacji



  • Bandolier - Bags and Pouches- Bardzo ciekawa modyfikacja pozwalająca wykonać wiele nowych elementów ubioru takich jak: torby, kieszonki, naramienniki.
  • Playable Instruments - Play and Bash- modyfikacja dla prawdziwego Barda! Teraz możemy w kuźni wykonać instrumenty i na nich grać.
  • SkyrimLive- Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego drogi Skyrim są puste? Dzięki temu modziakowi trakty mroźnej krainy będą tętniły życiem.
  • Placeable Statics - Move Anything- Coś dla osób lubiących meblować swoje domy. Modyfikacja dodaje czar, dzięki któremu możemy zabierać meble ze sobą lub je przestawiać w dowolny sposób.
  • Faster Horses- Od teraz konie w Skyrim poruszają się szybciej.
  • JaySuS Swords- Mnóstwo nowego oręża do wykucia w kuźni. Modele mieczy są naprawdę świetnej jakości.
  • Lanterns and Candles- Od teraz możemy wykonać świeczki i latarnie. Świeczkę wykonujemy w "garnku", reszta elementów w kuźni.
  • Real Effect Candle- Świece dają teraz bardziej realistyczne i jaśniejsze światło.
  • Unofficial Skyrim Patch- Autorski patch, który poprawia wiele elementów rozgrywki, które umknęły Twórcą gry.
  • Bosmer Armor Pack- Bardzo ciekawie wykonany pancerz, dostępna wersja to ciężka i lekka. Do wykucia w kowalstwie Elfów.

Klan Volkihar

KLan Volkihar To najpotężniejszy ród wampirów w całej prowincji Skyrim. Ci często szaleni członkowie klanu są widywani głównie w zachodniej części Skyrim. Mieszkają w okolicy lodu i zamarzniętych jezior. Mimo tego przedstawiciele tej linii wampirów widywani są w całej prowincji. W DLC do The Elder Scrolls V:Skyrim o nazwie Dawnguard (pol. "Straż Świtu") przywódcą jest Lord Harkorn, założyciel rodu.

Historia



Ród Volkihar zapoczątkowany został w Pierwszej Erze. Wtedy to Harkorn zaczął kontaktować się z daedrycznym księciem- Molag Balem. Służył daedrze bezwzględnie. W końcu, gdy Harkorn poświęcił Molag- Balowi tysiące niewinnych istnień, ten postanowił go nagrodzić. Zesłał na niego i całą jego rodzinę dar nieśmiertelności połączony z zostaniem wampirami "czystej krwi". Wiązało się to z możliwością przemiany w Lorda Wampirów oraz zachowaniem "normalnego" wyglądu. Chorobą, którą zarażają wampiry tej linii jest Sanguinae Vampiris.
Siedzibą rodu jest Zamek Volkihar. Leży on na dużej wyspie znajdującej się na Morzu Duchów (północny zachód Skyrim). Odwiedzamy ten zamek razem z Seraną na samym początku głównego wątku DLC Dawnguard. Wtedy mamy możliwość wyboru strony konfliktu i zmiany losów świata.

Sanguinae Vampiris



Chorobą tą możemy się zarazić w prowincji Skyrim podczas walki z wampirem, lub poprzez pogryzienia przez niego. Jej czas inkubacji wynosi trzy dni. Przez ten czas mamy z jej powodu niewielkie osłabienie zdrowia. PO trzech dniach znika ona i stajemy się wampirem. O ile Sanguinae możemy wyleczyć jak zwykłą chorobę, to pozbycie się wampiryzmu jest już trudnym wyczynem. Dlatego, jeżeli nie chcemy się zadręczać, nie możemy ignorować Sanguinae Vampiris i od razu ją leczyć.

Dołączenie



Aby dołączyć do Klanu Volkihar musimy rozpocząć główny wątek DLC. Gdy odprowadzimy Serenę do jej rodzimego zamku otrzymamy możliwość stania się niezwykłym wampirem, i... dołączyć do Klanu. Uwaga! Jeżeli to zrobimy nie będziemy mogli już zmienić strony, a Straż Świtu będzie dla nas wroga!

Członkowie



  • Feran Sadri
  • Fura Bloodmouth
  • CuSith
  • Garan Marethi
  • Garmr
  • Hestla
  • Harkon
  • Modhna
  • Namasur
  • Orthjolf
  • Rargal Thrallmaster
  • Ronthil
  • Salonia Caelia
  • Serana
  • Stalf
  • Valerica
  • Vingalmo
  • Watchman


Zadania



  • Straż Świtu
  • Przebudzenie
  • Więzy krwi
  • Skrwawiony kielich
  • Prorok
  • Szukając objawienia
  • Ścigając echa
  • Poza śmierć
  • Niewidoczne wizje
  • Sięgając nieba
  • Osąd krewnych
  • Wszystkie strony


Co nowego?



Wampiry czystej krwi noszą Królewską Szatę Wampirów, natomiast pozostali rezydenci zamku zadowalają się zwykłymi Szatami Wampirów. Oprócz tego, noszą również rękawice oraz buty wampirów dodane w DLC. Dzięki dołączeniu do tej frakcji mamy możliwość uzyskania formu Lorda Wampirów, dzięki której mamy dostęp do wielu potężnych mocy, np. przywołania Gargulca. Tak jak i należąc do Straży Świtu mamy możliwość zdobycia Łuku i Tarczy Auriela. Na koniec wątku gildii otrzymujemy przydatny dla wampirów Miecz Harkorna.
Macie jakieś sugestie bądź pytania? Zapraszam do komentowania!

Straż Świtu

Straż Świtu to gildia, która została dodana do The Elder Scrolls V: Skyrim w DLC Dawnguard (pol.: "Straż Świtu"). Jest to legendarna organizacja łowców wampirów. Ich siedzibą jest Twierdza Świtu (ang.: "Fort Dawnguard)" znajdujący się na wschód od Sygnału Stendara. Zostali zreaktywowani w 4E, gdy nasilają się ataki wampirów w Skyrim. Nasz bohater dołączając do nich ma możliwość im pomóc... bądź przeciwstawić.




Historia



Organizacja została powołana do życia w 2E. Wszystko zaczęło się od tego, że Jarl Pękniny miał problem ze swoim synem. Okazało się bowiem, że jest on wampirem. Z tego tytułu istniału dwa zagrożenia. Po pierwsze, posiadanie syna- wampira na pewno nie wpłynęło by korzystnie na opinię o Jarlu w jego włościach. Po drugie, nawet syn władcy zmieniony w wampira mógł zrobić komuś krzywdę i stanowił zagrożenie dla całej okolicy. Jedynym, bezkrwawym, rozwiązaniem, na jakie Jarl się zdecydował, było wybudowanie Twierdzy w Kanionie Brzasku i zamknięcie tam syna. Pilnowaniem niecodziennego więźnia miała zająć się specjalnie powołana do tego celu gwardia- Straż Świtu. To oni nadali nazwę zajmowanej przeź siebie twierdzy. Pewnego razu, z niewiadomych powodów, syn- wampir został zamordowany przez swoich strażników. Wtedy to gildia została rozwiązana przez jarla, który nigdy nie wybaczył jej członkom tego występku. Jednak po śmierci władyki Straż zaczęła ponowną działalność jako najemni łowcy wampirów. Organizacja po pewnym czasie przestała funkcjonować i została reaktywowana w 4E przez Israna, byłego członka Straży Stendara i nowego przywódcę Strażników Świtu. W tym momencie zaczyna się akcja dodatku Dawnguard a dalsze losy gildii zależą od wyborów gracza.

Dołączenie



O rekrutacji do Straży Świtu możemy dowiedzieć się na kilka sposobów, jednak waarunkiem koniecznym jest osiągnięcie 10 poziomu rozwoju postaci.
1. Informacja od losowego strażnika miejskiego.
2. Rozmowa ze Strażnikiem świtu po ataku wampirów na miasto.
3. Spotkanie tegoż samego Strażnika w mieście i rozmowa z nim.
Mimo wszystko, żaden z tych wyborów NIE jest ostateczny.

Po tym, udajemy się do Twierdzy Świtu, gdzie otrzymujemy kuszę, uczymy się z niej strzelać oraz jesteśmy wysłanie na specjalne zadanie. Tu zaczyna się nasza przygoda...

Członkowie



  • Durak
  • Florentius Baenius
  • Gunmar
  • Isran
  • Sorine Jurard
  • Agmaer Follower
  • Beleval Follower
  • Celann Follower
  • Hakar
  • Ingjard Follower
  • Mogrul
  • Ollrod
  • Tilde
  • Vanik
  • Vori


Możliwa jest również rekrutacja do naszej drużyny huskiego bądź opancerzonego trolla. Oba zajmują miejsce zwierzaka, więc nie musimy wybierać między nimi, a zwykłymi towarzyszami.

Zadania główne



  • Dawnguard
  • Awakening
  • Bloodline
  • A New Order
  • Prophet
  • Chasing Echoes
  • Scroll Scouting
  • Seeking Disclosure
  • Beyond Death
  • Unseen Visions
  • Touching the Sky
  • Kindred Judgement


Zadania poboczne



  • Ancient Technology
  • Bolstering the Ranks
  • Cleansing Light (radiant)
  • Hide and Seek (radiant)
  • Hunting the Monster (radiant)
  • A Jarl's Justice (radiant)
  • Lost Relic (radiant)
  • Preemptive Strike (radiant)
  • Rescue (radiant)


Co nowego?

Strażnicy Świtu mają swój unikalny komplet pancerza w wersji lekkiej oraz ciężkiej oraz tarcze. Używają również kusz. Możliwe jest zdobycie ulepszonej Dwemerskiej kuszy. Na koniec głównego wątku otrzymujemy Łuk Auriela oraz (możliwe do zdobycia) Tarczę Auriela. Dostępnych jest również kilka nowych czarów, które pomagają nam w walce z wampirami i innymi nieumarłymi.

Dziękuję za uwagę, oraz zapraszam do komentowania!

Podkategorie