Skyrim · Oblivion · Morrowind · Daggerfall · Arena

Klan Volkihar

Autor: Amandir, Data: 09.07.2013, 15:02
KLan Volkihar To najpotężniejszy ród wampirów w całej prowincji Skyrim. Ci często szaleni członkowie klanu są widywani głównie w zachodniej części Skyrim. Mieszkają w okolicy lodu i zamarzniętych jezior. Mimo tego przedstawiciele tej linii wampirów widywani są w całej prowincji. W DLC do The Elder Scrolls V:Skyrim o nazwie Dawnguard (pol. "Straż Świtu") przywódcą jest Lord Harkorn, założyciel rodu.

Historia



Ród Volkihar zapoczątkowany został w Pierwszej Erze. Wtedy to Harkorn zaczął kontaktować się z daedrycznym księciem- Molag Balem. Służył daedrze bezwzględnie. W końcu, gdy Harkorn poświęcił Molag- Balowi tysiące niewinnych istnień, ten postanowił go nagrodzić. Zesłał na niego i całą jego rodzinę dar nieśmiertelności połączony z zostaniem wampirami "czystej krwi". Wiązało się to z możliwością przemiany w Lorda Wampirów oraz zachowaniem "normalnego" wyglądu. Chorobą, którą zarażają wampiry tej linii jest Sanguinae Vampiris.
Siedzibą rodu jest Zamek Volkihar. Leży on na dużej wyspie znajdującej się na Morzu Duchów (północny zachód Skyrim). Odwiedzamy ten zamek razem z Seraną na samym początku głównego wątku DLC Dawnguard. Wtedy mamy możliwość wyboru strony konfliktu i zmiany losów świata.

Sanguinae Vampiris



Chorobą tą możemy się zarazić w prowincji Skyrim podczas walki z wampirem, lub poprzez pogryzienia przez niego. Jej czas inkubacji wynosi trzy dni. Przez ten czas mamy z jej powodu niewielkie osłabienie zdrowia. PO trzech dniach znika ona i stajemy się wampirem. O ile Sanguinae możemy wyleczyć jak zwykłą chorobę, to pozbycie się wampiryzmu jest już trudnym wyczynem. Dlatego, jeżeli nie chcemy się zadręczać, nie możemy ignorować Sanguinae Vampiris i od razu ją leczyć.

Dołączenie



Aby dołączyć do Klanu Volkihar musimy rozpocząć główny wątek DLC. Gdy odprowadzimy Serenę do jej rodzimego zamku otrzymamy możliwość stania się niezwykłym wampirem, i... dołączyć do Klanu. Uwaga! Jeżeli to zrobimy nie będziemy mogli już zmienić strony, a Straż Świtu będzie dla nas wroga!

Członkowie



  • Feran Sadri
  • Fura Bloodmouth
  • CuSith
  • Garan Marethi
  • Garmr
  • Hestla
  • Harkon
  • Modhna
  • Namasur
  • Orthjolf
  • Rargal Thrallmaster
  • Ronthil
  • Salonia Caelia
  • Serana
  • Stalf
  • Valerica
  • Vingalmo
  • Watchman


Zadania



  • Straż Świtu
  • Przebudzenie
  • Więzy krwi
  • Skrwawiony kielich
  • Prorok
  • Szukając objawienia
  • Ścigając echa
  • Poza śmierć
  • Niewidoczne wizje
  • Sięgając nieba
  • Osąd krewnych
  • Wszystkie strony


Co nowego?



Wampiry czystej krwi noszą Królewską Szatę Wampirów, natomiast pozostali rezydenci zamku zadowalają się zwykłymi Szatami Wampirów. Oprócz tego, noszą również rękawice oraz buty wampirów dodane w DLC. Dzięki dołączeniu do tej frakcji mamy możliwość uzyskania formu Lorda Wampirów, dzięki której mamy dostęp do wielu potężnych mocy, np. przywołania Gargulca. Tak jak i należąc do Straży Świtu mamy możliwość zdobycia Łuku i Tarczy Auriela. Na koniec wątku gildii otrzymujemy przydatny dla wampirów Miecz Harkorna.
Macie jakieś sugestie bądź pytania? Zapraszam do komentowania!